Yoga, handla och äta rå fisk med pinnar

Igår var en riktigt slapp dag, vilket säkerligen behövdes! Sabrina, som sovit över, och jag vaknade vid 11.30 ungefär. Då var det ju dax för lunch, så vi lagade (inte helt oväntat) paj. Den blev riktigt god faktiskt. Den bestod av Quornfärs, broccoli, tomater, och ett täcke av sweet-chilisås blandad med pesto och pinjenötter. Yummy!
På kvällen var vi till SVEA och provade deras yoga klass. Den var riktigt bra, så dit kommer vi säkerligen börja gå varje måndag kl 18. Anna och Emma kom också dit och provade. Vi var så duktiga!
Efter yogan åkte jag och handlade med mamma på Ica Maxi. Där träffade jag Malin Bäck. Vi har inte träffats på jättelänge, så det var kul att höra vad hon har för sig nuförtiden. Det verkar vara ganska mycket...

Var och käkade sushi idag med Amanda och Emma. Det var riktigt trevligt. Och gott! Jag ska nog lära mig att göra sushi sen, så jag slipper springa på restaurang hela tiden haha. Jag kanske till och med borde öppna en egen... Då kan jag ju sälja mina pajer också, och Sabrina kan sälja underbara smoothies. Det kanske vore något att förverkliga, eller vad tror du?


Kommentarer
Postat av: mulatt

Haha, där har vi en lysande affärsidé!

Vi har ju dom bästa namnen på smoothiesarna liksom ;)

2008-08-15 @ 14:59:38
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0