Skolan har börjat

Nu har NV3 på Dahlander snart avverkat sina två första veckor som NV3:or. Vi har ett helt okej schema, vilket innefattar projektarbete på fredagar (= arbete hemifrån = sovmorgon = underbart!). Jag läser engelska C tillsammans med Sabrina. Det känns lite weird eftersom jag fortfarande tänker att hon går i Rättvik. Men med tanke på att hon faktiskt inte gör det, utan bor i Säter och pluggar på samma skola som jag så kan jag bara säga att det är awesome! Känns som att det mesta löst sig för dig. Aah jag är så glad för din skull!
Psykologi A är en annan av de nya kurserna jag läser. Det är riktigt intressant, och kommer nog bli ännu mer intressant ju mer vi läser det. Det är mystiskt hur vi fungerar och gör...

Ska nog ringa Sabrina snart... Känner att vår handlingsplan bör uppföljas snarast!
I need some fine wine, and you need to be nicer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0