Galet


Jobbade dubbelt igår, med träningsvärk och en smula feber. Det gick vägen, men lite jobbigt var det ju hehe. Jag har märkt att jag tänker alldelens för mycket när jag jobbar. Annars också om jag tänker efter... Igår när jag jobbade i disken tänkte jag på så mycket saker att jag tillslut inte orkade lyssna på vad jag själv tänkte. Ungefär som att jag lyssnade på någon som pratar om något helt ointressant, så att tankarna svävar iväg någon ananstans medan personen fortsätter att prata. Fast båda personerna var jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det kändes väldigt konstigt i alla fall. Jag måste försöka sluta med det, för det kan ju inte vara hälsosamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0