Do your work - don't be stupid!

Nu blev det himlans mycket bloggande här. Tror inte att jag någonsin bloggat så här mycket på samma dag förut. Men någon gång måste ju vara den första, eller hur? Visste du föressten att proteiner är polymerer samansatta av monomeren aminosyror? Jo det är helt sant faktiskt. Sitter och intensivpluggar inför ett prov jag missat, som jag ska skriva så fort skolan börjar igen. Har haft hela sommaren på mig, men som vanligt skjuter man upp allt till sista sekunden. Varför lär jag mig aldrig? Från och med nu ska jag ta tag i saker som de kommer, och aldrig mer skjuta upp något. Om det inte är något väldigt extremt super speciellt förstås. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0